Poniższy Regulamin objęty jest Prawami Autorskimi Laserhouse. Wszelkie nieuprawnione kopiowanie ścigane będzie przy użyciu wszystkich dostępnych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej instrumentów prawnych.
Regulamin
§ 1
Osoby przebywające na terenie Laserhouse zobowiązane są do zapoznania się z Regulaminem i stosowania zasad w nim zawartych oraz przestrzegania poleceń pracowników Laserhouse (Obsługa).
§ 2
Osoby przebywające na terenie Laserhouse zobowiązane są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych osób przebywających na terenie obiektu.
§ 3
Osoby przebywające na terenie Laserhouse zobowiązane są do zachowania porządku i czystości.
§ 4
Na terenie Laserhouse dozwolona jest wyłącznie konsumpcja artykułów w nim zakupionych. Obsługa może jednak w szczególnych wypadkach zezwolić na odstąpienie od tej zasady.
§ 5
Obsługa nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Laserhouse.
§ 6
Na terenie Laserhouse obowiązuje zakaz palenia. Zabronione jest wnoszenie oraz spożywanie napojów alkoholowych, oraz jakichkolwiek środków odurzających. Zasada ta nie dotyczy napojów alkoholowych zakupionych w Laserhouse.
Zasady dotyczące gry w elektroniczny paintball
Elektroniczny Paintball jest nowoczesną formą rozrywki w której każdy uczestnik zostaje wyposażony w kamizelkę wraz z pistoletem. Uczestnicy rywalizują na specjalnie przygotowanej arenie w stylu gier komputerowych. Niesamowity klimat gwarantuje świetną zabawę.
§ 7
Regulamin stanowi zespół zasad gwarantujących dobrą i bezpieczną zabawę na terenie Laserhouse.
§ 8
Uczestnictwo w grze możliwe jest w godzinach otwarcia Laserhouse po uiszczeniu opłaty zgodnie z obowiązującym Cennikiem.
§ 9
W grze mogą brać udział wyłącznie osoby powyżej 7 roku życia.
§ 10
Warunkiem uczestnictwa w grze jest brak przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu.
§ 11
Warunkiem uczestnictwa w grze jest zapoznanie się z regulaminem oraz jego akceptacja. Zakup biletu jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.
§ 12
Uczestnictwo w grze osób małoletnich (tj. poniżej 18 roku życia) jest dozwolone tylko i wyłącznie za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
§ 13
W przypadku grupy osób małoletnich biorących udział w grze (Grupa) odpowiednią zgodę, powinna wyrazić osoba, której opieka nad małoletnimi została powierzona przez ich przedstawicieli ustawowych (Opiekun).
§ 14
Obsługa ma prawo zażądać od Klienta okazania dowodu tożsamości, w sytuacji gdy poweźmie wątpliwości co do jego pełnoletności.
§ 15
Za podanie nieprawdy, bądź zatajenie okoliczności eliminujących możliwość przystąpienia do gry odpowiedzialność ponosi uczestnik gry (Gracz) lub, w wypadku Grupy, o której mowa w § 13, Opiekun.
§ 16
Osoby nietrzeźwe lub będące pod wpływem środków odurzających nie mogą brać udziału w grze. O stanie trzeźwości Klienta decyduje Obsługa.
§ 17
Obsługa ma prawo odmówić klientowi uczestnictwa w grze bez podania przyczyny.
§ 18
Każdy Gracz przed rozpoczęciem gry musi odbyć obowiązkowe szkolenie z zakresu bezpieczeństwa w miejscu gry (Arena) oraz sposobu korzystania z jego wyposażenia.
§ 19
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w grze wydaje Obsługa. Gracze zobowiązani są zdać sprzęt Obsłudze możliwie najszybciej po zakończeniu gry, w stanie nie gorszym niż podczas jego wydawania.
§ 20
Na Arenie obowiązuje obuwie sportowe (płaska podeszwa).
§ 21
Gracz może opuścić Arenę dobrowolnie i w każdym czasie, bez możliwości uzyskania zwrotu kosztów opłaty, o której mowa w § 8.
§ 22
Na Arenie zabronione jest wszelkie postępowanie zagrażające bezpieczeństwu własnemu lub innych osób. W szczególności zabrania się: - biegania oraz czołgania; - agresywnego zachowania w stosunku do innych osób; - fizycznego kontaktu między Graczami; - chwytania broni innego Gracza; - używania broni i wyposażenia Areny w sposób inny niż przedstawiony przez Obsługę w czasie szkolenia; - wspinania lub wieszania się na ściankach lub elementach wyposażenia Areny; - palenia papierosów, spożywania wszelkich napojów alkoholowych oraz używania środków odurzających; - wnoszenia przedmiotów mogących zagrażać bezpieczeństwu innych Graczy.
§ 23
Gracz jest zobowiązany do stosowania się do znaków znajdujących się na Arenie, sygnałów dźwiękowych, a przede wszystkim poleceń wydawanych przez Obsługę.
§ 24
Na Arenie zabronione jest używanie urządzeń rejestrujących obraz lub dźwięk.
§ 25
Wszelkie zauważone usterki techniczne lub niebezpieczne sytuacje, jak również odniesione urazy Gracz jest zobowiązany zgłaszać Obsłudze.
§ 26
Osoby, które dopuszczą się dewastacji sprzętu lub innych elementów będących na wyposażeniu Areny są zobowiązane do naprawienia wyrządzonych szkód.
§ 27
Na Arenie mogą znajdować się wyłącznie Gracze, Obsługa oraz Opiekun o którym mowa w § 13.
§ 28
Gracze, którzy nie będą przestrzegali Regulaminu oraz zasad bezpieczeństwa mogą zostać wyproszeni z Areny bez prawa zwrotu poniesionych kosztów opłaty, o której mowa w § 8 Regulaminu.
§ 29
Obsługa ma prawo zamknięcia pewnych części areny z uwagi na bezpieczeństwo Graczy.
Rezerwacje
§ 30
Pierwszeństwo udziału w grze mają osoby, które dokonały uprzedniej rezerwacji.
§ 31
Rezerwacji można dokonywać w lokalu, telefonicznie lub za pośrednictwem strony internetowej Laserhouse.
§ 32
Osoby, które dokonały rezerwacji powinny stawić się w lokalu co najmniej 5 minut przed planowaną grą, w przeciwnym przypadku obsługa lokalu ma prawo odmówić uczestnictwa w grze.
§ 33
Dokonując rezerwacji należy określić dokładną ilość osób biorących udział w grze. Każdą zmianę liczby uczestników gry należy zgłosić telefonicznie najpóźniej na dzień przed zarezerwowanym terminem – w przeciwnym razie Obsługa ma prawo zażądać zapłaty za zablokowane miejsca.
§ 34
Laserhouse nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w rezerwacjach.
§ 35
Laserhouse umożliwia dokonanie rezerwacji Areny w trybie wyłączności, jeżeli zostanie osiągnięta minimalna ilość osób wymagana do wyłączności (informacje o ilości osób można uzyskać dzwoniąc do konkretnego lokalu lub na stronie internetowej Laserhouse).
§ 36
Wyłączność Areny jest możliwa wyłącznie po uprzedniej rezerwacji i nie obowiązuje dla Klientów biorących udział w grze bez wcześniejszej rezerwacji.
§ 37
Dokonując rezerwacji w lokalu lub telefonicznie należy poinformować obsługę lokalu o ewentualnej wyłączności rezerwacji.
§ 38
Aby dokonać rezerwacji w trybie wyłączności należy uiścić opłatę z góry w momencie składania rezerwacji.
§ 39
Jeżeli rezerwacja była dokonana w trybie wyłączności, a faktyczna ilość Graczy będzie mniejsza od wymaganej do zachowania wyłączności Gracze zostaną obciążeni kosztem opłaty od brakujących osób.
§ 40
W przypadku rezerwacji bez opcji wyłączności Laserhouse gwarantuje wyłącznie ilość miejsc będących przedmiotem rezerwacji. Dodatkowe wolne miejsca na arenie przeznaczone są dla pozostałych klientów Laserhouse.